Μεθοδολογικη προσεγγιση

Το κεφάλαιο προσεγγίζεται  μαθητοκεντρικά, μέσω της συζήτησης με τους μαθητές, την παρατήρηση εικόνων αλλά και την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων, που σκοπό έχουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της ενσυναίσθησης από την πλευρά των μαθητών. Ο δάσκαλος παρακινεί τους μαθητές να ανακαλύψουν την αλληλεπίδραση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, και ιδίως αυτών που αφορούν τη διαθεσιμότητα της τροφής, με την αλλαγή του κλίματος.    

© 2011 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode