Διαρθρωση κειμενου

  • Το κεφάλαιο αναπτύσσεται με τη χρήση ερωτήσεων, εικόνων και δραστηριοτήτων.Οι ερωτήσεις και οι εικόνες στοχεύουν στην ανάπτυξη του προβληματισμού που αφορά τις ενέργειες των ανθρώπων που προκαλούν την κλιματική αλλαγή, τις επιπτώσεις της αλλαγής αυτής στη διαθεσιμότητα της τροφής, καθώς και τα μέτρα πρόληψης που πρέπει να λαμβάνουν οι άνθρωποι  με σκοπό την αποφυγή καταστροφών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα. 
  • Οι συζητήσεις που αναπτύσσονται στο κεφάλαιο αυτό, δίνουν την δυνατότητα στο δάσκαλο να αναπτύξει περαιτέρω την ευαισθητοποίηση των μαθητών όσον αφορά τις κλιματικές αλλαγές και τις επιπτώσεις της στον άνθρωπο.
  • Ο συσχέτισμος των ανθρώπινων δραστηριοτήτων με τις καιρικές και κλιματικές συνθήκες παρέχει τη δυνατότητα στο δάσκαλο να αξιοποιήσει τις έννοιες της αλληλεξάρτησης και του συστήματος.
  • Οι δραστηριότητες σκοπεύουν στο να μάθουν τα παιδιά να συνεργάζονται ώστε να εξάγουν συμπεράσματα,να εξασκηθούν με την αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση και τον κριτικό αναστοχασμό και να ευαισθητοποιηθούν σε περιβαλλοντικά προβλήματα. 
  • Το "Αν θέλεις, διάβασε και αυτό..." προσφέρει ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τις κλιματικές αλλαγές. Δίνει την ευκαιρία στο δάσκαλο να προτρέψει τους μαθητές του, να ενημερώνονται από όλα τα  μέσα πληροφόρησης, έντυπα και ηλεκτρονικά, για τα θέματα που αφορούν τη σημερινή ανθρώπινη κοινότητα.    

© 2011 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode